Język ulicy – Adam Hlebowicz

Nie od dziś wiadomo, że coraz większe znaczenie w naszym życiu codziennym odgrywają proste komunikaty i czytelny przekaz. Do takiego języka komunikacji odwołują się wielkie powierzchnie reklamowe, tak zwane bilbordy. Od pewnego czasu w całej Polsce możemy oglądać kampanię reklamową, na której widzimy dziecko w łonie matki wpisane w kształt serca.

REKLAMA


Przez dłuższy czas nie było wiadomo, kto stoi za tą kampanią i jaki do końca przekaz chce ona nam zaprezentować. Potem okazało się, że to promocja hospicjów perinatalnych, których w Polsce jest obecnie dwadzieścia jeden. Takie placówki zapewniają przed porodem całościową opiekę nad rodzicami spodziewającymi się dzieci ze zdiagnozowanymi jeszcze w czasie ciąży określonymi wadami lub zespołami wad wrodzonych, które prowadzą do śmierci podczas porodu lub w niedługim czasie po nim. Jest to pomoc medyczna, psychologiczna i duchowa, a po porodzie – opieka neonatologiczna i domowa opieka paliatywna. Organizatorem kampanii jest Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara z Kornic ze Śląska. O tym, że kampania była dobrze przemyślana i trafiła w sedno sprawy, niech świadczą reakcje tych, którzy mają problem z życiem poczętym. (…)

Adam Hlebowicz


Więcej przeczytasz w 6. numerze dwutygodnika „Pielgrzym” [21 i 28 marca 2021 R. XXXII Nr 6 (817)]

TUTAJ można zakupić najnowszy (6/2021) numer dwutygodnika „Pielgrzym”:
https://ksiegarnia.bernardinum.com.pl/pl/p/Pielgrzym-62021/287

Udostępnij ten artykuł:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *