VW Beetle, Mini, FIAT 500. Po wielkich powrotach europejskich klasyków, Polacy zamarzyli mieć coś podobnego. Zaczęło się od budowania kopii Syreny Sport. Teraz czas na nową, klasyczną Syrenkę.
Mimo że jesteśmy jednym z większych producentów aut, nie mamy już własnych samochodów. Kult rodzimej produkcji motoryzacyjnej mimo to nie zginął. Przeciwnie – można mówić o narastającej fali nostalgii za starymi markami. W Trójmieście powstała sportowa Syrenka, zbudowana w oparciu o luksusowe BMW. Podobny projekt zrealizowano w Warszawie. Tutaj BMW stało się bazą do budowy prototypu nowej odsłony legendarnej Warszawy. Tysiące internautów żywiołowo zareagowało na prezentację wizji Poloneza 2015, która obiegła Internet. To wszystko jednak tylko przymiarki. Tymczasem w Kutnie powrót polskiej legendy staje się faktem. (…)
Powrót Syrenki
VW Beetle, Mini, FIAT 500. Po wielkich powrotach europejskich klasyków,
Polacy zamarzyli mieć coś podobnego. Zaczęło się od budowania
kopii Syreny Sport. Teraz czas na nową, klasyczną Syrenkę.
Mimo że jesteśmy jednym z większych producentów aut, nie mamy już własnych samochodów. Kult rodzimej produkcji motoryzacyjnej mimo to nie zginął. Przeciwnie – można mówić o narastającej fali nostalgii za starymi markami. W Trójmieście powstała sportowa Syrenka, zbudowana w oparciu o luksusowe BMW. Podobny projekt zrealizowano w Warszawie. Tutaj BMW stało się bazą do budowy prototypu nowej odsłony legendarnej Warszawy. Tysiące internautów żywiołowo zareagowało na prezentację wizji Poloneza 2015, która obiegła Internet. To wszystko jednak tylko przymiarki. Tymczasem w Kutnie powrót polskiej legendy staje się faktem. (…)